6 november 2008

Utmaning tagen!!

Utmaning tagen!

Jag blev utmanad av Tiggy!!!

Regler:
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

7 saker om mig:
1. Jag ÄLSKAR färgen rosa!!!
2. Jag är en "swappoholic"! Mestadels receptswappar!! :0)
3. Jag har värsta ormfobin!! Grinar om jag så ser en död kopparorm!!
4. Jag älskar värme! Får gärna vara 20-25 grader året om!!
5. Har lyckotal 7
6. Har inget tålamod alls vilket resulterar i en del utbrott då o då!!
7. Är superglad att jag hittat min stil inom scrapbooking!! Tog bara 3 år..... ;0)


Jag nominerar dessa pysslingar:
*
*
*
*
*
*

4 kommentarer:

Anonym sa...

å vad roligt:D den ska jag tä tåg i nästa inlägg som jag gör!!

Kram!

Anna Maria Niia sa...

Tack!
Jag har antagit utmaningen...

Ha det gott!

Sofia Eriksson sa...

Utmaningen antagen! :) Postar den i min vanliga blogg, hoppas att det är ok. http://sofiaibilder.blogspot.com

Kamilla sa...

Utmningen antagen :D
WOOOW vad mycket fint du gjort till bildmålarna :D