16 november 2008

Utmanad igen!! :0)

Jag har blivit utmanad av min DT-kollega tiza67 och här kommer mina svar!! :0)
Vilken mat äter du ofta?
** På vardagarna blir det väldigt varierat, men på helgen så slänger jag gärna ihop en potatisgratäng! **slurp!**
När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
** Beror ju på hos vem kalaset är hos, men oftast så försöker jag väl hjälpa till något i alla fall!
Var sitter du helst när du bloggar?
** Hemma vid min egna lill data!! ;0)
Köper du ofta Triss?
** Alldeles, alldeles för sällan! Typ en gång om året!
Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
** Var nog studentresan till Cypern för 100 år sedan!! ;0)
Vilken TV-kanal tittar du mest på?
** Kanal 5 och tv 3
Vilket är ditt favoritvin?
** Jag gillar mest röda viner, vita känns för söta! Två favoriter är Casillero del Diablo och Campo Viejo.
Här är reglerna: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem sedan på deras bloggar. Be dem läsa din, och låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen.
Nu vill jag utmana följande kreativa pysslare:

2 kommentarer:

Anna Maria Niia sa...

Självklart antar jag umaningen!

Vilka härliga kort du gjort!

Ses vi den 30:nde???

Kam

Theresa/Tette sa...

Kul med en utmaningen - jag har svarat på frågorna nu.
Hoppas att allt är väl med dig!
Kram Tette