7 november 2008

Grattiskort

Ett födelsedagskort till en jobbarkompis!! :0)

5 kommentarer:

Alexandra Lindgren sa...

jättefint kort med harmoniska färger och passande papper. Jag tycker att du färglägger stämplar så himla snyggt. Jag hoppás att jag en dag ska lära mig hur man handskas med PM-pennorna :)

Ulrika aka LillBlomman sa...

Kanonfint! Har faktikst märkt att du varit "borta". Kramen!

Kicki sa...

Sååå fint kort!!
Gillar det verkligen!

Supertack för urgullig kommentar i min blogg!!!!

kramis
Kicki
http://blogg.aftonbladet.se/8948/

Jeanette sa...

Vilket underbart kort. Härliga färger på kortet. Mm har varit inne här och kikat ett tag. Mycket fint och inspirerande under den tid jag varit borta. Tiden har liksom runnit iväg.

Kram Jeanette

Line sa...

Lugnt och fint kort! Färgerna stämmer så bra ihop.