25 december 2007

Slapp o slö!

Ja, varje år tycker jag man inte gör annat än o slappar på juldagen! Härligt!!
Moa leker på sittt rum med sina nya julklappar, såsom spel, prinsessaker, böcker, Barbiebil och hästtransport etc etc!!
**Tack Tack!!**
Lilla Tyra ligger i babysittern och sover efter ett mål mat! Tomten gav även henne lite klappar såsom leksaker, kläder och pengar!
**Tack allihop!!**
Lotta är ute och rider med min kompis dotter Emma och hennes kusin Mimmi!
Vid såna tillfällen är det ju väldigt bra att det finns hästar att välja på här hemma på gården! Mysigt med en ridtur så här på juldagen! :0)
Mindre mysigt att det regnar kanske....
Sambon tog geväret på axeln och gav sig ut på rådjursjakt!
Själv tänker jag inte göra många knop idag!
Tyra behöver krya på sig mer innan vi ger oss ut på galej och på Moa verkar det som om hostan tagit om igen!! ....Suck!!
Ska det aldrig räcka med förkylningar!?
Jag fick oxå en å annan julklapp!! Jodå....
Bl, a en DIGITALKAMERA!! TjooHoooo!!
Känns som om jag var bland dem sista här på klotet som fortfarande sprang omkring med en hederlig vanlig kamera!!? Inget fel i det, min "vanliga" kamera tar superfina kort!!.....eller är det kanske den som tar kort som är så bra....? ;0)
Kommer nog oavsett att använda båda två!! Ska nu bara lära mig den nya så kommer det snart in lite nya fräscha kort på barnen och mina egengjorda kort! :0)
GOD FORSÄTTNING!

Inga kommentarer: