18 juli 2009

hÄnglakort & ett receptkort

Hittade ett kort i gömmorna som jag inte visat än här på bloggen"!! :0)
Den söta textstämpeln "Kramar" kommer från Bildmålarna och är stämplad med Cat´s eye chalk Chestnut Roan.


~ *~
Här är ett gäng receptkort!
Jag håller i en "muffinsswapp" och här är några av mina kort!
Dom prickiga papprena kommer från Ljuva Änglar och heter "HØSTGLEDE - Varm sjokolade" från Scrappers Choise, och muffinsena är utklippta från mönsterpappret "Sugar sugar/ Sprinkles" från Kaiser!
Tycker papprena passade väldigt bra till mina receptkort!! :0)

6 kommentarer:

Mrs X sa...

Jättefint kort! Så snyggt med spetsen bakom blommorna! Och vilka läckra receptkort!

Riet sa...

What a beautiful card Cristin,l love the image and colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x

Mrs X sa...

Som tack för all inspiration du ger, vill jag ge dig en sak. Finns att hämta på min blogg, ifall du är intresserad :)

Kort og Søm sa...

Kjempe fin!! :o)

Kamilla sa...

ÅÅÅh så snyggt kort, och recepten är suuuperfina :D
kram kram

E sa...

Gillar både kortet med killen och receptkorten. Så härliga bruna färger. Jättefina!