6 maj 2009

hÄnglar, hÄnglar & åter hÄnglar...

För tillfället har jag kommit in i ett "hÄnglastim" och tillverkar i rasande fart
mest med dessa godingar!!
*
Här är ett kort till en av Allt om Scrap´s tävlingar i CC`n!
Utmaningen är att skapa i vintage-stil och jag känner mig nöjd med resultatet!



*
Här är nästa utmaning!
En skissutmaning med tema sommar och sol.


*

Till sist, ett studentkort!
Detta är dock inget tävlingsbidrag!! :0)


Jag vill passa på att tacka ALLIHOP som hälsar på i min blogg och ger mig så gulliga kommentarer! :0)

Jag ska ta mig i kragen och besöka era bloggar!!

STOR KRAM!!

12 kommentarer:

Nilla sa...

Alla tre gör mig glad, jättefina kort! Sommar challenge!, jag skyndar...kram från Nilla

Riet sa...

Wowww Crhistin,what a beautiful cards,l love the stamps and papers.

Hugs Riet.x

Viddan sa...

Fina! Jag gillar verkligen färgerna på det översta.//Lena

~~Sessan~~ sa...

Så himla fina kort!!!

Vera sa...

Du gör jättefina kort! Har inte varit in på din sida förr men.. jag har helt klart missat något ;) Är själv väldigt hÄngla-kär så dina alster tilltalar mig extra mkt!

Ha en bra kväll!
Kram/Vera

Petra/Paradise sa...

SUperduperhärliga kort du gjort!! Fina detaljer och färger!
Älskar alla 3 korten!
Du är makalöst duktig!
Det är som är så roligt med dej är att du ändrar din stil på dina kort å det gillar jag skarpt!
Många kör tex alltid på sina "säkra kort"..(ex rosa & brunt) Men du gör olika varianter på kort!! *Mumma* =D
Kram å tack för inspirationen du ger mej!
//Petra

debra sa...

Hi
" beautiful cards and especially love the sailor boy image and card colours it is adorable, where can i purchase this sailor boy from please.
hugs Debra

Anonym sa...

Hej vännen!

Var ett tag sedan jag kikade in, wow vad mkt fint du har skapat! =) Du har gjort det igen & gör det varja gång! ;)

Ha en bra dag, kramar

Ninni sa...

Wow Kicki vad du är duktig.
Jag hade själv jätte gärna hållt på med scrapping, men tiden räcker inte till tyvärr. Jag får hålla mig till stora ytor att fixa som barnens väggar ;)

Kort og Søm sa...

Veldig fine kort du lager! :o)

Veronica sa...

Jättefina kort!
Jag älskar också hAnglars alla stämplar...och Magnolias...och...jag du vet!

Här tyckte jag speciellt mycket om sailorkortet! Kompositionen, färgerna...

Ha det gott i helgen!

Daria sa...

Vad duktig du är! Har nu kollat o bloggen å allt du gör blir ju så fiint :D
Kram