30 september 2008

DT-utmaning med knappar!!

Som gäst-DT åt http://www.pysselparadiset.se/ så skulle utmaningen denna gång göras med knappar! Jag fick hemskickat ett paket med gula/vita knappar och fick göra kort, LO eller altra!
Jag som bara ÄLSKAR knappar, och just nu använder dessa på nästan allt jag gör, fick äntligen "gå loss" och scraplifta ett underbart kort jag sett här: http://bibbisdillerier.blogspot.com/ .
Så här blev resultatet!!






baksidan!


detaljbild!
*
*

Detta paket med knappar finns att köpa hos http://www.pysselparadiset.se/ .

~*~*~

23 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket helt bedårande kort, så fiiiint! Så läckert med knapparna=)

//Jenny/e.j.m

Anonym sa...

Underbart! Men åh vad fint! Gillar ju färgerna och upplägget.
Kram och tack för inspirationen du ger oss.Kram

Karin sa...

Vilket härligt kort! Supersnyggt!! =)

BellaMio sa...

Lika snyggt och läckert som vanligt hos dig!

Tack för titten!

Annika kort & gott sa...

Superfint! Detta kort kommer säkerligen att liftas av mig.
kram Annika

Anonym sa...

Åh vilka fina blommor du knåpat ihop!! Kul med knappar också. Härligt kort!

Lotta sa...

Jättefint kort, du har verkligen fått till det bra med knapparna. Jag som inte gärna använder knappar på mina alster hade lite det lite knepigt denna gång....Men du har verkligen fixat det:)

M@gs sa...

Ooo så SÖTT kort. Detaljerna är underbara och knapparna ser ju jättebra ut där de sitter.
Kram

Anonym sa...

Underbart kort!!

Ammi sa...

otroligt fint, wow!!!

Unknown sa...

vilken söt kort!! Jätte fint med knapparna!

Cath. sa...

Fantastiskt fint kort!!! Måste skriva upp.... Och vilka underbara knappar!!! *vill ha*
Kram!

Bella sa...

VIlke jättesöta kort :-)

Ulla sa...

Helläckert kort och snygga knappar..

Anonym sa...

Åh så gulligt det var!

Anna Maria Niia sa...

Men Kicki vilket fint!!!!!

Helt underbart!

Hoppas allt är bra med dig i höstrusket.

Kram

Anonym sa...

jättesött kort ju! :D
www.bleckvardsscrap.bloggagratis.se

Anonym sa...

Wow vad läckert!
Använder själv sällan knappar trots att jag har massor men nu blev jag sugen.

Lisbet sa...

Gulligt med knappar - kommenterat mer i forumet.

Wildärtan sa...

Kul med det knappiga!!

chalin sa...

Jätte fint. Annorlunda sätt att använda knapparna, men det blev verkligen jätte fint =)

hannahoj sa...

Så supersnyggt! va fräckt det blev med knapparna!

kram Johanna

pysselpetra sa...

det här hus-kortet var hur fint som helst - liftvarning!!!