2 mars 2008

Liten enkät!!

1. Gör du kort eller scrappar?
** Både och!! Har gjort kort sen september -05 och LO´s började jag med i december -07 och där är jag oxå fast nu!! :0)
2. Favorit färg som du gärna använder?
** Brunt/rosa eller turkost/brunt!
Dekoration som du inte kan vara utan?
** Blommor, brads, floss och tags!
4. Vilket är ditt bästa köp?
** Hittills är det nog mappvagnen Emrik från Ikea + hängmappar, och alla glasburkar som jag förvarar blommor och band i! :0)
5. Finns det något du ångrar att du köpt?
** En del konstiga (och ack så dyra!) stämplar som man bara använt nån enstaka gång!
6. Vad för motiv scrappar / stämplar du helst?
** Jag gör bara LO`s på barnen och i kortväg/stämplar så blir det mest Magnolior, hÄnglar & stÄnglar, Penny Black, Kortmakaren och Whipper Snapper-motiv! :0)
7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa? Vilken?
** Äger inte en enda tidning! Har aldrig bläddrat i nån heller!! Skandal.....
8. Favorit pysselblogg du brukar besöka?
** Många!! Kolla i bloggen.... :0)
9. Vad/vem inspireras du av?
** Jag beundrar dem som kan färglägga snyggt, tex Paradise, Muhren och Heffaklumpen! Sen är det en konst att matcha färg på papper och dekos och få till en snygg layout!
Scrappiz galleri är en favorit oxå!
10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för. Vad skulle du köpa då?
** Just nu skulle ett QK-alfabet behövas, äger bara ett!! Nån som vill sälja ett!???? :0)
~*~*~

2 kommentarer:

zizzi sa...

Hallojsan
Åhh så glad jag blev när jag vann just din PIF. Du gör så himla mycket snyggt!!!
Vad kul att du svarade på pysselfrågorna. Jag har tänkt sälja några av mina ca 20 qk alfabet men jag har lite svårt att skiljas från dem......Är det ngt speciellt du är ute efter???
Emrik é det den nya mappvagnen från Ikea? Jag mailar min adress ikväll!
Tack och kramar från en glad pifvinnare!!!!!!!

LisaMattias sa...

Hej!

Tack för din gulliga kommentar i min blogg! Jag brukar ju vara här och smyga, men lämnar inte alltid ett spår...

Biljetten har jag fått i en RAK, så jag vet inte riktigt var den finns, (det är alltså en färdig dekoration), men jag TROR att jag sett såna på ScrapAddicted, kanske du kan kolla där? Annars, lägg ut en fråga på Scrappiz om var de finns... Man kan också göras egna ganska enkelt i datorn, hos karin@scrappa.nu finns det beskrivning...


Hoppas att du hittar dem, jag hojtar om jag ser dem någonstans, men just nu är datortiden minimerad...

Kram från Lisa